Blåsigt väder idag



Ja igår var det jättefint och varmt ute men idag är det blåsigt och kallt ute brrr... annars så jobbar min sambo från klockan 10-18 ikväll och sen ska jag se på fyra bröllop och efter det kommer mamma byter bo och senare kommer inför William och Kates bröllop så där är lite att titta på ikväll i alla fall. Ikväll blir det bacon och pasta och sallad till kvällsmat, jag har precis fått ner två fullkornsmackor med keso, det är inte så gott att äta något inför den där veckan som jag snart ska ha och ovanpå det så har man ju Endometrios så det är inte heller så kul men det går, man får ta sina värktabletter och bita ihop, inte mycket annat att göra åt det. Nu hoppas jag bara att det snart ska bli varmare så att man kan sitta ute varje dag och njuta av det fina vädret. Ha det gott och kram på er!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hoppas det är så bra det går med dig. Har du fått nån ordning på att få folk i din närhet att förstå dig bättre?



Kram

2011-04-28 @ 20:44:19
URL: http://mylifeandsoul.blogg.se/
Postat av: Johanna

Ja mor och far förstår mig men det är värre med svärmor,min sambo förstår mig och alla dom andra i min närhet men inte svärmor det märks på henne.

2011-05-02 @ 11:52:31
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hon har själv aldrig haft några problem när det gäller mens eller något annat så det är väl därför som hon inte tror på det, däremot min mormor har haft väldiga problem precis som jag så hon har kanske också haft endometrios bara det att man inte visste vad det var på den tiden.

2011-05-02 @ 11:54:26
URL: http://megaciccigirlgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0