Vilket tråkigt väder det har varit



Ja vilket tråkigt väder det har varit idag, det har bara blåst och regnat, men å andra sidan så är det ju höst nu så vad kan man förvänta sig? Annars så har vi varit ute lite jag och min sambo och gjort lite ärenden idag och sen körde vi till min moster för hon har skaffat en liten valp och den var verkligen söt *ler*. I helgen kommer min svärmor och svärfar hit och min mor och far och vi ska hålla valvaka och grilla och sen har jag köpt lite smått och gott som vi ska ha på kvällen som chips och jordnötsringar och jag ska poppa popcorn och sen ska min sambo prova att baka en ny sorts kaka som han blev nyfiken på i en tidning med bara bakning, hembakat heter den för alla er som nu gillar att baka så är det ett tips, för där är jättemånga fina recept, jag har faktiskt tänkt att börja samla dom tidningarna i ett tidningsställ, den här tidningen kommer en gång i månaden så det är ju perfekt och recepten är gjorda för att passa i tiden, som tex i denna månadens nummer så är det mycket kakor med äpplen och ananas och sen är där recept på en kaka som man kan göra till Halloween, jag längtar till nästa nummer för där ska det vara en massa julkakor och godis i den så det ska bli spännande. Något som ska bli spännande är valvakan på söndag ska bli roligt att se hur det går och att följa det med mor och far och mina svärföräldrar samtidigt som vi ska äta gott och ha det trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0