Vilket höstväder det är idag



Ja det blåser som bara den här ute så det är sannerligen höstväder idag, å andra sidan så har man försökt att göra det lite mysigt här hemma nu när det dras mot mörkare tider igen och man tar ner lite lampor och annat mysigt, prydnadssaker och andra fina dukar och man tänder ljus för att göra det mera mysigt under hösten och det gillar jag *ler*. Nej nu ska jag gå och koka en kopp kaffe och ta en macka för jag har inte ätit något ännu, har haft lång sovmorgon och det är ju söndag idag så.... *ler*. Annars så ska jag tvätta några tvättar till idag men annars så är det lugnt, ha en riktigt trevlig söndag och håll i hatten när ni går ut *ler*

Kommentarer
Postat av: Karina

Löven faller fort nu ifrån träden - här har vi haft endast 9-0 grader så det är kallt som attan.

2010-09-29 @ 13:53:41
URL: http://null
Postat av: Johanna

Ja nu börjar det dra mot kallare tider igen, fast det är rätt mysigt med hösten också då man får tända lite ljus och bara kura upp sig i soffan och mysa och se på en bra film ler

2010-10-10 @ 13:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0