Valvakan



Ja vi hade en jättetrevlig valvaka och vi åt grillat och sen hade jag köpt lite gott som vi satt och åt när vi såg på valvakan under kvällen som chips och popcorn och jordnötsringar och därefter blev det kaffe och dom goda kakorna som jag och min sambo hade bakat, dom blev väldigt uppskattade, så  nu på söndag när vi ska fira min mors födelsedag här så ska vi baka den där kakan med glasyren på och ha till kaffet och ha antingen glass eller grädde till och så ska vi grilla förstås *ler*, det är en klassiker som alltid går hem här grillat och gott är det ju också. Annars ikväll så tar vi det bara lugnt och jag ska gå upp och se om där är något enkelt som vi kan ha till kvällsmat som korv det är inte heller helt fel och sen blir det nog lite kaffe och kex och lite god ost som jag har inhandlat innan lite Brieost och mögelost. Brieosten älskar min sambo och även jag men mögelost tycker han inte alls om men jag däremot älskar mögelost mmm... gott. Nej nu ska jag kila upp i frysen och se om där är någon korv tjingeling pling!

Kommentarer
Postat av: Karina

Ohhhhh så gott med ost och kex!!

2010-09-22 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0