Födelsedagsfirande







Ja idag så firade vi mors 60-årsdag och det var min moster och hennes sambo och min kusin Joakim som var här och mina svärföräldrar och vi firade det här hemma hos oss och det var jättetrevligt. Jag dukade fint och vi grillade och det var jättegott. Efter middagen så åt vi tårtan som vi hade gjort med glasyr och vi hade grädde till det, men det var knappt att man orkade äta den för man var så mätt efter kvällsmaten. Mor fick en soda streamer i födelsedagspresent, det har hon önskat sig länge så det blev hon jätteglad för.

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja vad fint du hade gjort det ! Och du får gratta din mor ifrån oss.

2010-09-26 @ 16:39:26
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0