Bakdag idag

Ja idag har jag bakat tre sorters nya kakor och jag har inte smakat dom ännu men dom ser fina ut så jag hoppas att gästerna tycker om dom i morgon. I morgon kommer mor och far hit klockan halv 3 så då ska vi fika och sen senare vid halv 6 tiden kommer min svärmor och svärfar hit och vi ska grilla så vi ska ha lite fest i morgon när det är valvaka och det ska bli spännande att se hur det går i valet. Jag har köpt lite chips och popcorn och jordnötsringar och en Capten Morgan alltså en sorts rom som är jättegod som jag tänkte vi skulle blanda med Coca för det blir så gott och valet brukar ju vara långt utåt natten så då har vi lite av varje att bjuda våra gäster på *ler*. Mor och far sover över eftersom det ju blir sent, jag har tagit lite bilder på det nybakade som jag tänkte sätta in här, recepten har jag hittat i det nya numret av Hembakat som jag köpte härom dagen. Trevlig helg och kram på er!


Kommentarer
Postat av: Karina

Ser smarrigt ut !

2010-09-22 @ 22:32:17
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0