vanlig höstdag



Ja idag har det väl inte hänt något särskilt precis utan det har bara varit en helt vanlig höstdag. Ikväll hade vi en klassiker till kvällsmat nämligen korv med bröd och det var jättegott, oftast så är det enklaste det godaste man kan ha ibland. Nu ska vi ha en kopp kaffe och sätta oss vid teven och bara mysa, vi har druckit kaffe innan idag också men vi är riktiga kaffedrickare här hemma och gott är det ju också. Nu ser jag fram emot helgen och det är ju bara i morgon och sen är det fredagsmys med lite tända ljus på bordet, det hör till så här på hösten tycker jag. Det är tur att så många nya teveserier har börjat nu för annars så hade det varit tråkigt, jag ska följa bonde söker fru och där lär ju bli rätt många intriger efter vad jag har sett på reklamen så det ska bli spännande att följa och sen har vi ju Idol som börjar på fredag då den verkliga tävlingen börjar. Nej nu ska vi dricka kaffe och se på NCIS, tjingeling pling på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0