Thaimat idag mums!



Ja idag ska vi ha Thaimat till kvällsmat så det ska bli så gott så gott *ler*. Där är inget bra på teven ikväll så tråkigt och sen så regnar det ute just nu också, så det är verkligen höstväder, men vad gör det när man sitter inne i värmen och vi har kaminen på fullt ös *ler*. I morgon kommer mor och far hit och vi ska fika och sen så följer jag med dom hem för jag ska hjälpa dom där hemma lite och min sambo ska iväg på lite militärt några dagar, men mina svärföräldrar dom kommer hit varje dag och passar våran katt så det är ju jättebra. Jag pratade med mor innan idag och hon sa att den nya Cellbes katalogen hade kommit alltså den som är julkatalogen, så det ska bli spännande att titta i den i morgon, jag har bestämt mig för att jag ska beställa den röda blusen först för den kan jag ha på julafton också och ha jeans till om jag vill, det är alltid så skönt att vara ledigt klädd, snyggt men ledigt klädd på julafton. Annars  så har jag städat idag, dammsugat överallt och bytt nya sängkläder och just nu håller jag på och tvättar för fullt så det är fullt ös och snart kommer min sambo hem med Thaimaten, det ska bli så gott, nej nu får ni ha det så bra och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0