Så var det söndag

Ja igår var det dansbandskampen och mina favoriter där var Pure Divine, jag tyckte att sångerskan sjöng jättebra och hon kommer dessutom från Skurup från början bara det *ler*, nä men skämt å sido så tyckte jag att hela bandet var jättebra och dom spelade bra och hon sjöng jättebra så jag tror att dom har stor chans att komma långt i tävlingen och kanske rent av vinna, annars så tyckte jag inte att där var mycket annat som imponerade. De båda programledarna var väl inte riktigt överens och han som verkligen kan dansband skulle haft Magnus Carlsson vid sin sida istället för denna okunniga trumpetarkvinna som bara stod och flinade hela tiden och inte hade en susning om vad hon pratade om när det gällde dansband, nä jag tycker att det ska vara någon som kan dansband som leder programet tillsammans med den kunniga programledaren, tex Magnus Carlsson som för övrigt satt med i juryn förra året, han vet själv hur det är att sjunga i dansband och han är proffs på det dessutom. Ikväll är det Starke Man på kanal 1 klockan 20.00 det får ni bara inte  missa, Tiffany Larsson eller han som spelar henne är ju politiker i Svinarp och där går det till lite hipp som happ som det förmodligen gör i verkligheten också för han har själv berättat att allting som är med i serien är taget från verkligheten, serien är verkligen jätterolig så man får sig många goa skratt så har ni inte sett den innan så tycker jag att ni ska börja se den, ha det gott och ha en riktigt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0