Så var det fredag idag *ler*

Ja idag är det fredag igen och ikväll är det Idol, så det ska bli kul att se hur det går för all i gänget och sen i pausen så kommer Möller och han brukar alltid vara rolig, så där är lite att titta på idag i alla fall. Annars så har jag och mor varit på Bo Ohlssons idag och jag köpte en jättesöt Björnmamma som har sin lilla unge uppe på ryggen och det är en fiberoptiklampa som jag tänkte ha i mitt jullandskap tillsammans med konstgjorda granar och några små tomtar, jag tänkte inte ha så mycket tomtar och sånt med i årets landskap utan låta dessa söta Björnar få tala för sig själva så det kommer till att bli mysigt och fint. Jag har ändå så många andra tomtar överallt i huset annars så därför tycker jag inte att jag ska ha det i landskapet med Björnarna och som sagt jag vill ju att dom ska få synas mest så att säga, för dom är så fina. Jag brukar alltid köpa något nytt varje jul på Bo Ohlssons och år blev det denna söta och fina fiberoptiklampa med Björnarna, jag såg visserligen en strut i rött som var liten, för det finns många olika storlekar på dom, jag har en i guld redan som är en storlek större än denna som jag tyckte var söt, men mor ska gå in och köpa den till mig sen så att den storleken inte tar slut, för det var just den här lilla som var extra söt tyckte jag och jag tyckte inte att jag hade råd just nu att köpa både björnarna och struten utan mor får köpa den så redar vi det sen. Ikväll blir det korv med bröd och vi köpte Kalkoneriets korvar, dom är ganska stora och där är mycket kött i dom, så jag tänkte att vi kan dela dom i mindre bitar och ha dom i korvbröd, så det får det bli ikväll. Vi var inne och handlade på gamla Spara mitt emot Bo Ohlssons och dom håller på att bygga om och göra fint där nu och jag blev verligen imponerad av deras fina frysar som dom har längs väggarna och ja allt det andra som fruktdisken och grönsaksdisken och ännu är dom ju inte färdiga men det kommer bli kanonfint när dom väl är färdiga, så där kommer man definitivt att handla när jag är hemma hos mor och far. Nej nu ska jag gå och fixa lite käk till oss och sen blir det tevekväll för resten av kvällen. Trevlig Helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0