Ondag idag och dags för bonde söker fru igen

Ja idag är det onsdag och snart kommer mor och far hit på fika och sen ska vi se på Hem till gården här för det ser mor alltid på och den är faktiskt rättså rolig, ni vet den engelska humorn är speciell och man får sig ett och annat gott skratt när man ser på den serien, fast jag följer den inte som mor gör, utan jag bara ser det med henne när jag är hemma och så. Annars så ska jag hem några dagar nu och min sambo ska på militärövningar, fast det är skönt att man kan göra saker var för sig för man behöver ju även lite tid för sig själva ibland, men efter några dagar så saknar jag min sambo och vår gulliga kise Kurre, även om vi pratar i telefon varje kväll men det är ändå inte samma sak ju *ler*, fast det som är bra med det hela är ju att man blir så himla glad när man kommer hem igen och får rå om mina älsklingar och då får man ta igen allt det som man har missat under dom dagarna man har varit ifrån varandra *blink*. Nej nu ska jag gå och fixa med kaffet för snart dyker mor och far upp i dörren, tjingeling pling på er! Glöm inte Bonde söker fru ikväll klockan åtta på fyran.

Kommentarer
Postat av: Karina

Hälsa dom så gott !

2010-10-20 @ 18:26:15
URL: http://null
Postat av: Anonym

Bonde söker fru är kul att titta på men det är ett ganska så pinsamt program....

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-21 @ 17:28:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0