Lördag idag *ler*

Ja idag är det lördag och jag håller på att göra fint och snyggt hos min mor och far, och pysslar och har mig, mor kan ju inte göra det nu när hon har så ont i ryggen så då får jag rycka in. I morgon kommer min sambo och hämtar mig för då  har han gjort färdigt sina militärövningar för denna gången och på förmiddagen så ska jag och mor åka till Bo Ohlssons igen för jag ska nämligen köpa den där röda struten som jag skrev om i förra inlägget som jag inte hade med mig pengar till då när vi var där utan det blev bara björnlampan i fiberoptik som jag köpte då, men som sagt i morgon ska jag köpa den där struten sen är denna julen räddad *ler*. Annars ikväll så ska vi ha torsk, ugnsbakad torsk i folie med potatis och hollandaissås och det är jättegott. Nu önskar jag alla en riktigt trevlig lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0