jösses vilken dröm!



Ja för någon natt sedan så drömde jag att jag dansade med Patrick Swazy och att vi gjorde filmen Dirty Dancing, så med andra ord kan man väl säga att jag var Baby i filmen *ler*. Detta var inte helt fel kan jag säga *ler*, Patric var skitsnygg och att dansa med honom i drömmen var ja helt underbart  hehe, Patric Swazy har alltid varit min idol och jag kommer ihåg när vi såg Dirty Dancing i skolan i aulan när vi gick i sjuan, det var en stor grej tyckte man, men hur kan man drömma något sådant här? Ja inte för att jag hade något emot drömmen den var helt underbar men ändå?  *ler* När man vaknade på morgonen så tänkte man på drömmen och log lite för sig själv, det är nog en av dom bästa drömmarna jag någonsin har haft kan jag säga, nåja nog om det. Annars så håller jag på och tvättar för fullt här hemma, min sambo är iväg och gör lite ärenden, handlar och så inför helgen. Ikväll blir det fredagsmys med min sambo, min egen Patric Swazy *blink* *ler*, men vad vi ska ha till kvällsmat idag har jag inte tänkt på ännu, så jag får väl ta mig en titt i frysen och se vad vi kan slänga ihop för något gott till ikväll. Ikväll är det första fredagsfinalen i Idol, så nu börjar det roliga när det verkligen gäller och jag tycker att han Gail som är 37 år var jätteduktig igår, han har en sån härlig röst och det är roligt att han har kommit med för det visar att åldern spelar inte någon roll om man bara kan sjunga och har musikalitet och det är skoj tycker jag, missa inte detta ikväll på fyran klockan 20.00. Ha nu en riktigt myysig fredagskväll!!!!

Kommentarer
Postat av: Karina

Hahaha ja den du !! Och va tjusig design du fått till på bloggen.

2010-10-03 @ 19:45:34
URL: http://null
Postat av: Johanna

Tackar ler

2010-10-03 @ 22:53:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0