Jösses säger jag bara.....

Ja alltså igår när det var premiär på bonde söker fru så höll jag på att få spader, alltså dom männen som hade sökt till den kvinnliga bonden dom var ju bara helt knäppa i huvudet, där verkade ju inte vara en enda hemma hos dom, så det är ju synd om henne att hon ska behöva bjuda hem 6 stycken av dom och sedan ha 4 hemma, där var inte en enda av dom som man skulle vilja ha under samma tak kan jag säga, usch och fy säger jag bara. Dom andra böndernas val var väl inte så tokiga, men det ska ju tydligen bli något i hästväg denna säsongen, dom ska ha sex med både en och två i stallet samtidigt enligt programledaren, så man ser ju fram emot en spännande säsong och dom har ju själva gett sig in i leken och då får man som det heter leken tåla. Annars så har vi brasan igång just nu och vi sitter och myser i höstmörket framför datorerna och lite senare ikväll ska vi nog se några avsnitt av NCIS den serien är bara sååå bra. Nu längtar man bara till julen och allt mysigt så det ser jag fram emot. Ha det nu gott allihopa och kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0