Idag är det soligt och fint väder *ler*

Ja kan det bli en bättre början på en helg? Soligt och fint väder har vi och ikväll så ska jag se på Idol, ska bli spännande att se hur det går ikväll för dom. Jag såg i tidningen att en av tjejerna hoppar av för att hon inte orkar med det hela just nu och hon säger att hon har tröttnat på musiken för tillfället och inte känner någon glädje när hon sjunger nu och att det var viktigast för henne att hoppa av och åka hem och finna glädjen till musiken igen. Jag förstår henne för det är ju en enorm press som man har över sig att prestera bättre och bättre för varje fredag så jag önskar att hon fortsätter med musiken senare i livet men lägger det på hyllan för tillfället och hämtar nya krafter där hemma, detta innebar istället då att Minna som åkte ut förra fredagen åter är tillbaka och det är ju roligt för henne att hon får en ny chans, så vi får väl se hur det går för henne ikväll och alla dom andra i Idol gänget. Nu har jag kaffet färdigt så nu är det fika som gäller, men jag önskar er alla en jättetrevlig och mysig fredag och en trevlig helg, kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0