Fredagsmyys

Ja nu är det äntligen fredag igen och vi har ätit thaimat och det var jättegott och sen nu sitter jag och dricker kaffe och har en bit vit toblerone till kaffet mm... gott och så ser jag på Idol. Det är så många som är duktiga i år i Idol och jag tycker att Weise är en av dom som är duktigast men även han hårdrockssångaren är otroligt duktig och den tjejen som har hårdrocksröst, ja det är så svårt för alla är riktigt duktiga så ännu har man inte fått någon favorit så men vi får väl se vem det kommer till att bli. Nej nu ska jag fortsätta att dricka mitt kaffe och se på Idol. Ha nu en riktigt trevlig helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej du !

Nja Cellbes kläder e' inte riktigt min stil , morsan har katalogen och brukar beställa därifrån.

Jag brukar handla på H&M och kapp Ahl eller Gina Trico. Halens och Ellos katalogerna har också snygga kläder.

Här har vi också fredagsmys och tittar på film.

2010-10-08 @ 21:13:27
URL: http://null
Postat av: Johanna

Okej ja själv har jag inte varit så förtjust i Ellos och Haléns kläder men det är ju en smaksak jag har alltid gillat Cellbes, jag ser fram emot den specialkatalogen som Cellbes ger ut närmare jul för där är exempel på bra julklappar och julsaker och så i den och fina kläder som man kan köpa och ha till jul och nyår.

2010-10-09 @ 01:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0