Cellbes

Ja jag har beställt Cellbes katalog för jag har alltid tyckt om deras kläder och har beställt en hel där genom åren också, Ellos och Haléns kläder har jag aldrig varit så mycket för, men cellbes har alltid haft snygga kläder till bra pris och jag ser särskilt fram emot julklatalogen som dom ger ut närmare jul där det både finns tips på julklappar som man kan ge till bra priser och julpynt och även snygga finkläder som man kan ha till jul och nyår, men det jag hittade som jag såg i katalogen via nätet är en jättemysig morgonrock eller mysrock skulle jag nog snarare vilja kalla det för i velour och den ser så himla skön ut och jag har tänkt önska mig en sån i julklapp och sedan har jag tänkt köpa en sån till min mor i julklapp, detär ju alltid skönt att ha något mysplagg att ha på sig när man går hemma och bara myser, tänkte sätta in en bild på rocken så att ni får se hur den ser ut, jag tycker att den röda är snyggast, så här ser den ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0