Varit hemma på österlen

Ja jag har varit hemma på Österlen i helgen, för min sambo har varit på militärövningar och då passade jag på att göra fint hemma hos mor och far, så jag har svabbat golv hela helgen och hängt upp julgardiner i stora rummet hos dom och även i teverummet. Nästa gång ska jag fortsätta och hänga upp dom andra gardinerna och jag ska även hänga upp fler stjärnor för jag satte upp två stjärnor i teverummet och dom blev jättefina, det är lite modernare stjärnor men ändå snygga och sen en fin adventsljusstake i mitten av fönstret och den fina julgardinen gjorde också sitt där inne och julduken som dom har på avlastningsbänken eller skåp är det ju egentligen som dom har vid fönstret, där dom har filmer och sånt, så jag är nöjd med allt som jag har åstadkommit i helgen hos mor och far, men jag är trött, det känns i hela kroppen att man har svabbat golv *ler*. I morgon börjar en ny vecka och på onsdag har jag fått tid hos min arbetscoach så då ska jag dit och få mina betyg verifierade, så får vi se vad som händer därefter, ha nu en fortsatt trevlig söndag. Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0