Vaddå förvirrad

Ja hon som satt i receptionen på arbetsförmedlingen verkade till att vara ny, för hon kunde inte någonting och hon fick fråga en man som gick förbi var hon skulle gå in på datorn, så redan då tänkte jag att hm... hur ska det här gå? Så jag tror inte att hon riktigt visste vad hon sysslade med när jag var där inne för hon skulle ju lika bra kunnat fråga mig om mitt användarnamn och lösenord så hade hon också sett att uppgifterna låg där, men som sagt hon kunde ju inte det så... men jag är bara glad över att jag slipper att göra om allting och att allting löste sig till slut, men man tycker ju att hon borde kunna veta så mycket som att hon skulle kunna ta mitt användarnamn och lösenord och kolla om uppgifterna låg inne i datorn,men näe... Nåja nu får jag gå dit en annan dag och få betygen verifierade, det är lättande att veta att det nu är intankat som dom säger och att informationen ligger där och väntar på att bli bekräftade av någon på arbetsförmedlingen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0