Vad hade jag väntat mig.

Ja idag när jag var på arbetsförmedlingen så var det ju tänkt att jag skulle få mina betyg verifierade men när jag kommer in där och sätter mig och pratar med receptionisten så säger hon att -Nej han som du ska ha han är inte här under hela veckan så du får ringa honom på måndag och beställa tid hos honom, jamen vaddå? Kan inte någon annan verifiera betygen i alla fall tänkte jag då, men jag sa inget utan bara, jaha ja då får jag ringa honom på måndag och få en tid, men man blev så besviken, man trodde ju att man skulle komma ett steg närmare i alla fall men icke sa nicke. Efter att jag varit på arbetsförmedlingen så åkte vi hem alltså min mor och far och jag hem till min svärmor och svärfar och drack kaffe och åt våfflor och vi pratade en massa!!!!  Nu är jag hemkommen igen och nu sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem från jobbet och sen klockan sju eller vid sjutiden så kommer min kusin Joakim och hans kompis hit, dom ska vara här i helgen, dom spelar dataspel och vi ser på film och ja, dom har ju lov nu så..... Jag har precis satt igång kaminen för här var ganska kallt när jag kom in precis, men nu börjar det att bli varmt och gott här inne *ler*. Nåja ha det gott allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0