Usch vilket väder det har varit idag



Ja det har inte precis varit något upplyftande väder idag, det har bara regnat och det är så rått och kallt ute så jag har eldat i kaminen hela dagen. Annars så har vi haft grillade kycklingvingar till kvällsmat och pommes och nu ska vi ha en kopp kaffe och dela på den sista dammsugaren eller ja det är  min dammsugare som är över för där var fyra i en paket men jag delar med mig av min till min sambo och sen vill jag inte ha merrän en halv dammsugare till kaffet. Vi får väl se om vädret blir bättre i morgon för då kommer mor och far hit, men annars så har dom ju sagt att det ska bli snö och ja det vet man ju aldrig hur det blir med vädret, så vi får väl se, nä nu ska vi ha kaffe tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0