Typisk höst

Ja idag är det typiskt höst, det regnar och är mulet ute så det är inget vidare väder idag, jag får väl ta och sätta igång kaminen snart tror jag så att här blir varmt och gott. Annars så ska jag snart koka en kopp kaffe till mig och sedan sitta och morgna mig lite. Min sambo har gett sig iväg till sitt nya jobb på expert så det är ju spännande för honom idag på sitt nya jobb. Jag får nog ta och tvätta lite idag tror jag, nu när jag inte varit hemma på några dagar så har det blivit lite tvätt som behöver tvättas så det blir tvättningsdag idag. Jag vet inte vad där är på teven ikväll men jag får väl kolla upp läget och se vad som går i lådan ikväll. Nej nu ska jag ha en kopp kaffe och en franskbrödbulle men hej svej så länge!

Kommentarer
Postat av: Tageemine

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.

2011-12-21 @ 13:41:20
URL: http://tageemine.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0