tevetipset

Ja det var ju längesen nu som jag tipsade om något på teven, men nu har jag ett program som jag tycker är intressant, det är ju inte mycket som vi vet om kändisar och skådespelares bakgrund och deras familjer så det finns ett program på ettan som går klockan 20.00 som heter vem tror du att du är och det är amerikanska skådespelare och kändisar som släktforskar och det är intressant att se vilka dom har haft i deras släkt och vad dom själva känner och tänker efter att ha fått reda på vad deras släktingar har jobbet med och hur dom har haft det, det ändrar deras livssyn om dom själva, så det är intressant faktiskt, det ska bli spännande att se vilken kändis som ska släktforska ikväll. Annars så sitter jag och väntar på att min sambo ska komma hem från sin första dag på jobbet på expert och han bör vara hemma snart. Jag har kaminen på här hemma så här är varmt och gott. Jag får väl gå upp på loftet och titta i boxen och se vad vi kan ha till kvällsmat idag för det har jag ännu inte tänkt på, men där är fullt i boxen så något ska man väl alltid hitta *ler*. Ha nu en riktigt trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0