Städning på G



Ja här städas det för fullt, jag har dragit med mig Fido några varv i huset och vi har några varv till som vi ska göra innan jag är klar med städningen för idag. Just nu tar jag en fikapaus och sen ska jag och Fido på det igen *ler*. Ikväll kommer Bonde söker fru och det ska bli spännande att se hur det går där och vilka som stannar kvar och vilka som får åka hem, där händer ju alltid något skumt varje gång, ibland sitter man och skäms på en del personers bekostnad, men dom har ju själv ställt upp i programmet så dom får skylla sig själva, men som sagt det är kul att titta på. Nej nu får jag sätta igång med städningen igen så att jag blir klar. Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0