Snart är det advent

Ja snart nog så drar det sig mot advent och i morse så fick vi hem mera ved så att vi kan elda som bara den i kaminen för det blir kallare och kallare för varje dag nu märker man. Jag har faktiskt tänkt att sätta upp mina gardiner i stora rummet som jag ska ha till jul nu i dagarna för dom är inte så där typiskt juliga utan dom är rutiga i rött och grönt och jag ska även sätta upp dom som jag ska ha i datarummet, så kommer inte allting på en gång liksom. Annars så har mor och far varit här idag och far fick sin dator i ordning, det tog ganska lång tid att få ordning på den men det gick *ler*. Nej nu ska vi bara ta det lugnt och mysa lite och ta en kopp kaffe, ha nu en fortsatt trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Tommyragne

Keep up this great resource. I bookmark your site, best greetings

2011-04-05 @ 07:57:13
URL: http://tommyragne.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0