Sätter upp gardiner

Ja jag har redan börjat att sätta upp gardinerna som jag ska ha i jul i stora rummet, där är ändå så mycket som man ska ha gjort till jul och tiden går så himla fort så det är lika bra att göra det nu och sen så är dom inte sådär typiska julgardiner så därför kan jag redan sätta upp dom nu. Annars så ska vi bara ta det lugnt idag när det är söndag och vilodag och imorgon börjar en ny vecka, jag ska ringa och få en tid hos min handledare som jag fick på arbetsförmedlingen, jag ska ju till honom och verifiera mina betyg, vilket jag fortfarande inte har fått gjort, men nu ska det väl äntligen bli av tycker man, så vi får väl se hur det går. Vädret är härligt här idag, solen skiner så man blir pigg och glad. Ha nu en fortsatt trevlig söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0