Så var det måndag igen

Ja idag är det måndag igen och idag har jag torkat tvätt framför kaminen, jag ställde torkstället framför så att det torkar fortare, jag har fått tvätta lite omgångar nu eftersom det har samlat på sig lite men nu så är allting tvättat igen *ler*. Annars så har jag bytt sängkläder och det fick bli dom påslakanen med hjärtan på nu eftersom det är advent på söndag. I morgon kommer mor och far hit och då ska vi fika och jag ska sätta upp stjärnorna i sovrummet. Idag tog jag ner min fiberoptikängel och satte i sovrumsfönstret, den är bara så fin. Annars så håller man på och göra det adventsfint, jag har ju redan gjort en hel del men där är ju lite kransar som jag ska hänga upp på dörrarna och lite sånt smått och gott men det kan man ju liksom göra när som, sedan blir det ju inte att man gör landskapet och sätter fram tomtarna förräns närmare jul, men man får ta lite och lite efter hand, juldukarna ska strykas och ja där är lite som ska göras ännu. Nej nu ska jag gå och lägga mig jag måste ju vara pigg i morgon när mor och far kommer hit, natti natti på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0