Så var det lördag



Ja idag är det lördag igen och där är inget särskilt att titta på i teven ikväll, visserligen så går dansbandstävlingen men jag vet inte, jag tycker inte att det är så intressant att titta på längre och sen är det inga bra dansband heller så jag tror att vi tar fram en film och tittar på istället ikväll. Annars så ska vi ha kycklingdrumsticks och pommes ikväll enkelt och gott. Förresten vi provade en ny sorts kaffe igår, det var en julblandning och den var riktigt god faktiskt så den kommer vi till att köpa fler gånger, det var gevalias julbandning, så den rekomenderar jag er att prova. Jag önskar er en trevlig och mysig lördag.

Kommentarer
Postat av: Wilhelmgina

Great looking site. It has been helpful. Thanks

2011-02-24 @ 13:50:44
URL: http://wilhelmgina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0