Så vad det måndag igen



Ja idag är det måndag igen och min sambo har kört iväg för att jobba och jag har satt fyr i kaminen och snart ska jag dricka en kopp kaffe och bara ta det lugnt, sedan så ska jag stryka lite fler gardiner som jag ska ha i dom andra rummen och sätta upp dom, så det kommer att bli lite pyssel här hemma idag. Annars så ska jag även ringa och få en tid hos min handläggare på arbetsförmedlingen, jag var ju där inne i torsdags och skulle få mina betyg verifierade men hon som satt i receptionen hon sa att han som jag skulle ha som handläggare inte var där på hela veckan så att jag fick ringa honom på måndag och få en tid, så vi får väl se om jag kanske kan få en tid imorgon eller på torsdag om det går. Jag skrattade så när jag såg en väninnas blogg där hon hade satt in en seriebild på en denna kvinnan här ovanför som använder sina långa tuttar som halsduk, jag skrattade mig fördärvad när jag såg den hehe! Tack för dom goda skratten man får när jag läser din blogg Martina! Själv så har jag lite kvar innan mina är så långa så att jag kan slänga dom om halsen så här blir det halsduk *ler* och tur är väl det *blink*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0