Pysslat lite idag

Ja idag har jag pysslat lite här hemma, jag har bland annat satt upp mina adventskransar på dörrarna och sen i morgon ska jag stryka lite smådukar som jag ska ha på bokhyllan i stora rummet och på hyllan ovanför databordet och ja i fönsterkarmar och så. Nu ska jag gå och laga till lite kvällsmat till oss. Min kusin är insnöad här hos oss nu så vi får väl se hur vädret blir för om det börjar blåsa och snöa riktigt så kan inte hans mor hämta honom i morgon och då får han stanna längre så vi får väl se hur allting blir, jag vet inte ens om min sambo kan ta sig till jobbet imorgon för så mycket snö har vi och som sagt man vet ju inte hur vädret kommer att bli, för dom har lovat mera snö och börjar det blåsa ja då är det ju lika kört då för då blåser vägarna igen på noll tid. Nej nu ska jag gå och fixa maten, tjingeling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0