Nu snöar det ännu mera



Ja nu snöar det ännu mera här och blåser, men som tur är så har vi kaminen på full speed så här är varmt och gott här inne. Det är jättestora flingor som kommer ner nu så på bara en liten stund och tillsammans med blåsten så har vi snart gården full och vägarna blir igenproppade med snö. När jag pratade med mor idag så sa hon att dom hade ställt in alla bussar både i Simrishamn och Ystad och ja överallt nere på österlen och min kusin han är ju insnöad här hos oss och han hade inte kunnat ta sig till skolan från Sjöbo heller om han hade varit hemma för som sagt bussarna till Ystad är inställda så vi får väl se hur länge han blir insnöad här *ler*, vi har det varmt och gott i alla fall och det är huvudsaken. Min sambos chef ringde hit idag och sa att han inte skulle ge sig ut på vägarna för han hade själv försökt men inte kunnat komma iväg för hela vägen var full så där är nog många som inte har kunnat komma iväg till jobbet idag. Ikväll blir det köttbullar till kvällsmat, jag var precis uppe på loftet och rotade i boxen och där hittade jag köttbullar, det är lätt och enkelt att laga till ikväll. Tjingeling pling på er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Ja fyyyy bubblan vad det snöar ute !!!!!!!

2010-11-30 @ 00:06:01
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0