Nu har jag redat ut det hela *ler*

Ja nu har jag fått rätt på det hela, för jag tänkte att har jag kunnat skriva ut listan på mina betyg och allt som jag har och där står att det har kommit in då måste det ju ändå finnas där tycker man ju, så jag ringde till Arbetsförmedlingens växel och förhörde mig och där fick jag prata med en norrländsk kille som hjälpte mig och han sa precis som den mannen hade sagt till mig på arbetsförmedlingen i Tomelilla att om man bara infann sig inom 14 dagar så fanns allting kvar, men hon som jag pratade med här i Skurup sa att det hade förvunnit pga att jag kom försent och jag vara va??? Det fattade han inte alls som jag pratade med i växeln utan han fick mitt användarnamn och lösenord och sedan gick han in och då kunde han se hela listan som jag hade och han sa att jag hade glömt att tanka in det, men att det var inte lätt för mig att veta att man skulle göra det, så han gjorde det där tankade in det och sedan sa han att nu nästa gång som du går till Arbetsförmedlingen så kan du gå dit och få det verifierat för nu ligger det där. Jag tackade honom så mycket för hjälpen för det betydde mycket att man slipper att göra om allting så slutet gott allting gott *ler*. Det som var onödigt var ju bara att mor och far körde ut hit för att dom skulle till Sjöbo och när dom ändå skulle dit så tänkte dom att ja då kan vi köra ut till Johanna och köra henne till arbetsförmedlingen så att hon får sina betyg verifierade, men så blev det ju inte idag, men vi får ta det en annan dag, huvudsaken är ju att allting ligger inne där nu och att jag slipper att göra om det. Nu ska jag bara koppla av och lugna ner mig för jag blev lite antererad när jag trodde att jag skulle få göra om allting igen men puh... jag slapp det *ler*.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0