Nu har även stjärnorna i sovrummet kommit upp

Ja nu har även stjärnorna i sovrummet kommit upp och dom är jättefina *ler*. I morgon ska jag stryka den stora röda julduken som vi brukar ha på stora bordet i datarummet och sen blir att man plockar fram lite smått och gott efter hand *ler*, jag har lite julkransar som ska hängas upp på varje dörr så jag plockar fram lite då och då av julsakerna. Jag ska även ta fram dom små juldukarna och stryka dom. Det är så skoj att ta fram lite i taget och sätta allt på plats och fixa och dona i hemmet nu till jul och så sätter man på lite julmusik så får man riktig julstämning, särskilt nu när det har kommit snö utanför också. Ikväll har vi faktiskt tänt belysningen i vårt äppelträd så det är jättefint. Jag ska sätta upp julbilderna på kylskåpet sen också så ja här är mycket som ska göras ännu *ler*. Nej nu ska jag gå och lägga mig natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0