Nu är jag hemma igen skönt *ler*

Ja nu är jag hemma igen och det är skönt, min sambo kom och hämtade mig igår och sen beställde vi pizza så det var gott, jag orkade dock bara halva pizzan så den andra halvan ska jag ha idag tänkte jag. Så är det första november idag och jag tycker att tiden går så fort, snart är det ju jul och det ska bli så härligt när man äntligen får sätta fram stjärnor och ljusstakar och allt annat som hör jultiden till, det är då man lever upp riktigt när man får pyssla och göra det fint här hemma. Min sambo tyckte att isbjörnen som jag hade köpt i fiberoptik var jättefin, jag hade den tänd igår bara för att visa den och han tyckte som sagt att den var jättefin, men nu har jag packat ner den igen för den ska ju upp till advent och då ska jag ha konstgjorda granar sidan om och bomull under som snö och endast ett par tomtar vid granarna som ska stå vid vardera sida om björnen så det kommer att bli kanonfint, det enda jag har kvar som jag också ska köpa till denna julen är ju den där röda struten som lyser, men det blev inte av igår att vi körde dit utan mor ska köpa den till mig när hon ska till Boan nästa gång, nästa sak som jag ska köpa till mig själv är den där röda toppen med blommor kring halsen som jag tänkte ha på julafton och i juletid över huvudtaget, man behöver något nytt ibland så att man kan känna sig fin och jag ska även sätta ljusa slingor i håret till jul, men det ska jag göra så sent som möjligt så att det varar länge. Annars så ska jag till Arbetsförmedlingen nu någon dag i denna veckan, jag har lagt in mina betyg men dom ska ju verifieras av dom här på arbetsförmedlingen och sen är jag ju redan inskriven så sen får vi se när dom kallar mig igen och vad som händer härnäst. Ha det gott allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0