Nu är det snart bonden

Ja nu är det snart bonde söker fru och vi ska ha en kopp kaffe nu och jag ska ha ett gott äpplet till det, det är så gott med dom goda äpplena från Kivik, det finns så många goda sorter ju. Annars så har vi haft stekta potatisar och korv idag så det var gott, det blev lite korv över sedan igår så det hade vi idag, här slänger vi inget *ler*. Imorgon ska jag till arbetsförmedlingen och mor och far kommer hit så när dom kommer hit så ska vi ha en fika och sen ska jag åka ner dit och efter det så ska mor och far och jag åka till svärmor och svärfar på fika, dom ska bjuda på våfflor, min sambo jobbar i morgon, men när han kommer hem så kommer Joakim och hans kompis hit. Nej nu ska jag dricka kaffe och se på Bonde söker fru.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0