Mysig advent



Ja vi har haft det mysigt idag när det är advent, vi har druckit glögg och brasan har vi haft på fullt ös eftersom det snöar som bara den utanför husknuten och blåser, min sambo är inte så glad för han har varit och skottat undan en hel del snö hos hans mors och fars gård, där hade dom snö ända upp till fönsterbläcket och sen efter det så fick dom på det här hemma och skotta undan och köra undan snö med traktorn, fast nu så snöar det för fullt igen och blåser så snart är det ju igensnöat, vilket innebär att min sambo får ut och få undan mera snö så han tycker inte att det är så himla kul precis. Min kusin är insnöad här och jag tror inte att han kan komma hem i morgon heller för hans mor skulle hämta honom i morgon men om vi ska tro på vad dom har sagt om vädret så ska det snöa och bli riktigt böst ute i morgon så det är inte så bra att hans mor ger sig ut på vägen och ska hämta honom då, men vi får väl se hur vädret blir. Annars så har det åskat som bara den här också idag, jag höll på att skita på mig när jag hade varit på dass och var på väg ut från toan då det plötsligt small till utanför och det sken upp som bara den och sen rök det massor av snö så det slog ner precis här utanför, jeasus alltså! Sen efter det så har det åskat lite till då och då men nu så blåser det mest och snöar som bara den, lite konstigt att det åskar när det är vinter och snö ute men det kan tydligen hända, skumt *ler*. Nej nu har jag gjort lite kaffe så nu ska vi ha kaffe och en sådan där Pepparkaks dammsugare dom är jättegoda mums filibabba!!

Kommentarer
Postat av: null

Ja morsan sa att det hade åskat och blixtrat men jag har missat det då jag har jobbat.

Men fy vad det har kommit mycket snö redan egentligen !!! Hur ska denna vinter bli egentligen ??

Och jag msåte ju bara testa dom där pepparkaks dammsugarna -har hört många som sagt att dom är jättegoda !

2010-11-30 @ 21:31:37
URL: http://null
Postat av: karina

Ja det var ju jag som skrev förra inlägget ju !! Glömde ju att skriva mitt namn ;)

2010-11-30 @ 21:32:20
URL: http://null
Postat av: Johanna

Okej ja ler då förstår jag

2010-12-01 @ 14:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0