Morgondagen

Ja nu är det snart dax att lägga mig, jag har precis varit och duschat så det var skönt, annars så har vi druckit lite kaffe och haft det mysigt och sett på NCIS den serien är jättebra tycker jag. I morgon ska jag gå upp klockan nio och sen kommer mor och far hit vid 11-tiden och vi dricker kaffe när dom kommer hit, sedan ska mor se på hem till gården, den serien har hon följt sedan den började på 70-talet, jag kan inte fatta att en serie kan vara så länge, men den är faktiskt rätt bra *ler*, där är ganska mycket engelsk humor i den och engelsk humor är härlig tycker jag. Efter det så ska jag ner till arbetsförmedlingen så vi får hoppas att det går bättre denna gången när jag kommer dit, nu har jag i alla fall fått reda på att alla mina betyg ligger där inne och att det är som dom kallar det för nertankat så nu ska jag bara få dom verifierade i morgon och sedan lär jag väl få en ny tid och kanske komma på möte eller vad det nu är som man gör när man går dit, vi får väl se. Natti Natti på er!

Kommentarer
Postat av: cornelia

Åh jag gillar inte heller att gå till arbetsförmedlingen men borde väl göra det imorgon jag med..

ha det bra

/kaya

2010-11-03 @ 22:56:23
URL: http://bohemians.blogg.se/
Postat av: william

natti^^

2010-11-03 @ 23:03:11
URL: http://cookieboy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0