Min kusin har blivit stor, var tog tiden vägen?



Ja min andra kusin Carro är nu 22 år gammal så man undrar var tiden tog vägen och nu bor hon i Sundsvall med sin sambo Patrik. Jag fick höra häromdagen att dom har sålt sin lägenhet och ska flytta in i ett hus så nu i Jul kommer dom att fira jul med Silva och Patrik och Joakim som för första gången åker upp dit och firar jul och dom kommer även att fira med Patriks föräldrar för första gången så det blir ju roligt, och där är ju så fint där uppe när det är jul. Vi ska fira jul här först med Kalle Anka och hans vänner mor och far och jag och min sambo åker hem till svärmor och svärfar och förbereder lite med maten och sedan åker vi dit klockan sex och sedan fortsätter kvällen där hemma på julafton med god mat och dryck och julklappsutdelning. Men man undrar var tog tiden vägen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0