Min kusin är här



Ja min kusin är här Joakim och vi körde och hämtade honom i Sjöbo idag, vi skulle ändå handla på Netto där och det gjorde vi, för vi tänkte att vi måste handla hem lite varor nu om det blir oväder, vilket det ju har blivit, det har kommit jättemycket snö flera dm och det är snart uppe vid fönstret. Min sambo och Joakim var ute och gick en runda innan idag och det var när det flög som mest omkring och dom sa när dom kom hem att det var knappt så att man kunde se framför sig och jag gick också ut en stund när dom kom hem och jag kan säga att ja det har kommit massor med snö och mer lär det komma så i morgon när man vaknar så är det säkert uppe vid fönstret, för när jag var ute så gick snön ganska långt upp på benen så man fick pulsa genom snön och det snöade jättestora snöflingor hela tiden, det lustiga var att det åskade en tid samtidigt här. Dom har sagt att det ska snöa så här nu i några dagar så då lär vi få massor av snö och börjar det sen blåsa, ja då är det ju kört för då snöar alla vägar igen. Det kom lite plötsligt, man trodde ju inte att vintern skulle komma så här fort, jag ska ta och ta lite foton i morgon så får ni se hur mycket snö som har kommit, nej nu ska jag gå och lägga mig, natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0