Kaffedags

Ja just nu sitter jag och njuter av en god kopp kaffe och vi har brasan på  så här är varmt och gott. Idag är det min sambos lediga dag så han jobbar inte på onsdagar så vi har det lugnt och skönt idag. I morgon ska jag till arbetsförmedlingen igen och då ska dom verifiera mina betyg och sen kommer jag antagligen till att få en ny tid och kanske komma på något av deras möten för det brukar dom ju ha men vi får väl se. Annars så kommer nog min kusin Joakim hit imorgon och hans kompis Andreas, dom ska vara här i helgen, dom har ju lov nu. Ikväll ska det bli spännande att se hur det går för bönderna och deras utvalda som dom har bjudit hem till sig, för ikväll är det första dagen där hemma hos dom på gården som vi får följa dom och deras utvalda, så vi får väl se hur det kommer att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0