Julmarknad



Ja i morgon är det julmarknad här i Skurup och vi tänkte köra ner och se om där kanske är någon fin sak som jag kan hitta till min mor i julklapp, där är en sak som hon önskar sig som hon ska få nämligen en viss sorts örhängen, men sen brukar jag alltid ha en sak som dom inte vet om vad det är och det är det som jag tänkte hitta på marknaden *ler*. Annars idag så kommer min kusin Joakim hit idag, så han kommer nog tycka att det är roligt att gå på marknad i morgon för han har ingen aning om att vi har julmarknad här och ärligt talat så har jag aldrig varit på en julmarknad förut så det ska bli lika spännande för mig *ler*. Jag har varit ute och hämtat in gott om ved så att vi kan elda idag för det har kommit mycket snö här och det lär väl komma mer antar jag, men det är ändå mysigt när man ser att det är vitt utanför för man får lite mera julstämning då. Jag tänkte att vi skulle värma lite glögg ikväll för det är ju ändå advent på söndag och då kan vi lika bra ha lite glögg ikväll, det är så gott. Ha det gott allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0