Inget på teven ikväll

Nej ikväll är där inget bra på teven alls utan vi satte på en film istället, det blev polisskolan 2 och dom filmerna är bara så roliga så vill man skratta mycket så ska man se dom filmerna, dom är lika bra idag än om dom gjordes på 80-talet. Det ju lite det som är charmen också med dom filmerna att man ser hur modet var då och man kommer ihåg och minns själv hur allting var på 80-talet *ler*. Annars så har jag lite smådukar som jag ska stryka och lägga ut på sina platser och imorgon ska jag upp på loftet i julboxarna och leta fram mera julpynt som ska upp ur sina lådor och ställas fram i husets alla vrår. Dom har sagt att det skulle komma mera snö här ute hos oss vid 11-tiden ikväll så vi får väl se hur vädret blir, i så fall så skulle det vara här när som helst nu. Nu ska jag gå och ta en kopp kaffe och bara koppla av ha det gott allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0