Ingen marknad idag

Nej som ni förstår när ni ser bilderna i ett av mina förra inlägg så blev det ingen julmarknad idag eftersom det hade kommit så mycket snö, vi kan ju inte komma ut från vägen för den är fullproppad med snö och sen ger man sig inte ut i onödan när det är sånt här väder, nej det gäller att hålla sig inne idag när det är ruggigt och kallt ute och det kommer säkert att snöa ännu mera senare ikväll, det sa dom att det skulle göra både ikväll och imorgon. Jag tror inte att vi har haft så här mycket snö så här tidigt innan jul eller att vi har fått så mycket snö någon gång till advent, inte vad jag kan minnas i alla fall i så fall så har det varit länge sedan. Ja i morgon är det första advent, jösses vad tiden går, jag hoppas att det kommer till att bli fint väder så att vi kan köra som vi har bestämt den 3:e December på vår tur till Malmö då jag har tänkt inhandla lite klappar och så. Nej nu ska jag gå och laga mat hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0