Idag ska vi hem till svärmor och svärfar och äta middag

Ja idag när min sambo har kommit hem från jobbet så ska vi över till mina svärföräldrar och äta kyckling för det är ju Mårtensafton idag, egentligen ska det ju vara gås och jag är inte helt säger på om det blir gås, för ibland har dom ju haft det också, så vi får väl se vad det blir, men fågel blir det i alla fall *ler*. Ikväll är det bonde söker fru klockan åtta så det får man ju inte missa, ska bli spännande att se hur det går för dom. Nej, nu ska jag gå och fixa till mig lite inför kvällen hej svej på er!

Kommentarer
Postat av: karina

Japp den skivan har vi och där är flera bra låtar !!Gillar Robyn , Inna , Enriqo , Mohombi och nån till. Jättebra att shaka loss !

2010-11-10 @ 18:40:19
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0