Fan vad arg jag blev



Ja snacka vilket jobb jag har haft innan och lägga in alla mina betyg och jag fick tom utskrivet ett bevis på att allting var inskrivet, men när jag nu var på arbetsförmedlingen idag för att verifiera betygen så tittar hon i datorn och säger att nä där ligger inget, va??? Han som jag hade haft i Tomelilla hade sagt att bara jag besökte Arbetsförmelingen inom 14 dagar så var allting okej och allting skulle ligga där inne då, jo men visst, det är på torsdag som jag har på mig och så när jag kommer in där så säger dom att tiden hade gått ut!!! Så att allting var borta, så nu är det bara för mig att lägga in hela bunken med betyg igen och börja om från början, inte kul alls och så jävla onödigt sen också. Nu ska jag lugna ner mina nerver med lite kaffe tjingeling pling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0