Det närmar sig advent och jul *ler*

Ja det börjar närma sig advent och jul och jag har satt upp gardiner i stora rummet och i datarummet men jag har dock kvar köket och sovrummet, men jag har börjat att sätta upp stjärnorna i stora rummet och den röda lysbollen i fönstret i datarummet och stjärnan från 60-talet i köket och den tillhörande ljusstaken där, det är ju likabra att börja sätta fram dom sakerna för tiden går så fort och ett tu tre så är vi vid advent och då har man ändå så mycket annat som man ska fixa och dona och pynta med här hemma så där är ändå att hitta på och sen behöver man lyset nu, så jag tycker inte att det är fel att plocka fram och hänga upp det redan nu. Jag tror visst att det är den där lysande veckan på österlen nu i veckan där dom har tänt alla träden med belysning och snart nog så ska vi tända belysningen i vårt äppelträd här utanför, för det är ju så mysigt när man ser att det lyser överallt och man blir piggare av det dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0