det börjar mulna på igen



Ja det börjar bli mulet nu igen så snart kommer det nog en snöby in här över. Det var meningen att vi ska åka en tur till Malmö bland annat på Mobilia och på lite andra ställen, det brukar vi alltid göra närmare jul och då med mor och far så då hade jag tänkt att köpa dom julklapparna som jag har kvar att fixa och sen är det ju roligt att komma ut på köpcenter i juletid och se hur fint dom har julpyntat och sen tänkte jag se om där var något fint till mig själv att ha på mig också i juletid kanske en snygg blus på Kappahl vi får väl se, men som sagt det var bestämt den 3:e men vi får se hur vädret är då, annars så får vi flytta det en vecka framåt. Annars så ska jag pyssla vidare med mina julpysslor här hemma, jag tänkte sätta glitter i lampan som jag brukar och ja sen är det upp på vinden och kolla i mina jullådor vad jag har där för tomtar och annat smått och gott, just nu sitter jag och njuter av det nya goda julkaffet som gevalia har, julblandningen är jättegod så har ni inte provat den ännu så gör det. Hej svej!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0