Uppskattade bullar

Ja när mor och far var här så fikade vi och dom åt franskbrödbullarna och dom tyckte att bullarna var jättegoda och dom fick även bullar med sig hem, senare på dagen så fikade vi och då fick dom smaka alla goda kakorna som jag har gjort och dom tyckte också att dom var goda så det var roligt, dom fick lite kakor med sig hem också då jag ju vet att min far är tokig i kakor, min mor gillar också kakor men inte lika mycket som min far *ler*. På lördag fyller min kusin Joakim 16 år så då ska vi åka till Sjöbo och gratulera honom, jag har bakat drömtårta som jag ska ha med mig till honom men vi har köpt present också förstås. Nej nu känner jag att det drar i tittorna så nu är det dags att lägga sig, godnatt allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0