Solen visar sig lite idag

Ja solen tittar fram lite idag och det är ju aldrig fel, men man är ju lite avis på dom i Haparanda som har haft 27 grader mummel mummel.... *ler*. Annars så är det ny vecka och ikväll ska vi ha nypotatis och stekt fläsk och grädde och salt på det, det är min sambos favoriträtt och visst är det gott med fläsk och potatis inte dumt alls och sen var det länge sedan som vi hade det nu så då är det ju extra gott. Ikväll kommer det en intervju med Prinsessan Victoria och Daniel som handlar om inför bröllopet det kommer klockan åtta, jag vet ej vilken kanal riktigt men jag tror att det var på fyran, ska kolla upp det mera för det är tydligen inlagt nu för det står ej i min Se o Hör ja ni vet dom har ju tevebilaga för hela veckan där och där står inget om denna intervjun så det måste vara inlagt nu, men tittar man på tevesidan så på internet så bör där ju stå idag på vilken kanal det går så jag ska kolla det, det är i alla fall den 19 juni som dom ska gifta sig, så då ska jag se på bröllopet *ler*. Min sambo började jobba klockan tio idag så han kommer inte hem förräns klockan fem idag men tiden går fort så snart går tiden så att han är hemma och då ska vi ha det mysigt, själv så går man och slänger i tvättmaskinen och plockar undan och lite så, igår städade jag hela huset så nu är här fint igen och det känns skönt. Nej nu ska jag gå och göra en fika till mig och ta en franskbrödbulle, vilket blir det första jag äter idag för jag har inte blivit färdig till att äta innan, har haft lite annat att göra här hemma innan och då tänker man inte på att man behöver äta, men nu känner jag att det är dags att slänga ner något i kistan tjingeling pling! Ps jag har kollat upp det nu och det är på fyran klockan åtta som det är en bröllopsintervju med prinsessan Victoria och Daniel ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0