Skit också

Ja idag fick jag virus i min dator på Facebook där var någon som hade satt en länk och en person som jag känner framför så att det såg ut som att den personen skickade en länk till mig och då tror man ju att det är något som är okej men det var det som sagt inte så öppna inte en länk även om det står att det är någon som ni känner som har skickat det för det är inte dom som har skickat det, det är någon som luras för att man ska få virus i sin dator, jag förstår inte att folk inte har bättre saker för sig än att hitta på sånt skit, så just nu sitter min sambo och fixar min dator och gör den fri från virus och jag sitter vid vår laptop så det är ingen risk med virus nu eftersom jag aktar mig väldigt noga hädanefter vad jag öppnar. Det värsta med det hela var att jag tydligen har skickat vidare virus till andra utan att veta om det själv för har man väl fått det i datorn sedan så skickar den vidare det till andra och låter det se ut som att det är jag som har skickat det, blir så förbannad på sånt skit, så har ni fått det av mig så är det inte  meningen och inte mitt fel från början eftersom man har blivit lurad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0